Συχνά βλέπουμε συνανθρώπους μας, τόσο πιστούς Χριστιανούς όσο και αδιάφορους θρησκευτικά, να κατακρίνουν την ομοφυλοφιλία σαν την “ύψιστη διαστροφή”, τη στιγμή που θεωρούν απόλυτα φυσιολογικές τις προγαμιαίες και εξωγαμιαίες σχέσεις μεταξύ ετεροφύλων ή τις θεωρούν κάπως “δικαιολογημένες”, ειδικά στις μέρες μας με την γενικότερη έκλυση των ηθών.
Για τους αδιάφορους, το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι η ηθική τους έχει σαθρά θεμέλια, καθώς ερείδεται σε υποκειμενικά ανθρώπινα κριτήρια και όχι σε κάποια επιστημονική άποψη, φιλοσοφική ή θεολογική παράδοση. Έχουμε βέβαια υποστηρίξει σε άλλο άρθρο, πως η ίδια η φυσιολογία του ανθρώπινου σώματος καταδεικνύει το αφύσικο των ομοφυλοφιλικών πράξεων. Ωστόσο, η ίδια αυτή φυσιολογία δείχνει επίσης σε αυτούς, που θέλουν να δουν πραγματικά την αλήθεια, ότι ο παρθενικός υμένας υπάρχει ακριβώς για να φανερώνει και να διασφαλίζει ότι η κολπική επαφή γίνεται μεταξύ δύο προσώπων, που έχουν σταθερή και ισόβια σχέση μεταξύ τους. Άρα, είναι ξεκάθαρα υποκριτικό να φωνάζεις μεν ότι οι πρωκτικές επαφές μεταξύ ομοφύλων είναι διαστροφικές (που είναι) και να αποσιωπάς ότι οι πρωκτικές επαφές ή οι προγαμιαίες και εξωγαμιαίες κολπικές επαφές μεταξύ ετεροφύλων με τη χρήση μάλιστα “προφυλάξεων” είναι επίσης διαστροφικές.
Για τους Χριστιανούς, θα θέλαμε να τους υπενθυμίσουμε ότι η μελέτη της Αγίας Γραφής δεν μας επιτρέπει να καταδικάζουμε συγκεκριμένα πρόσωπα. Μόνος αρμόδιος να κρίνει είναι ο Θεός. “Εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι και κρίνεις τον διπλανό σου;” (Ιακώβου 4:12). Η ίδια Αγία Γραφή, “ο Λόγος του Θεού, που ζει και ενεργεί και κόβει περισσότερο από κάθε δίκοπο μαχαίρι και χώνεται μέχρι την ψυχή και το πνεύμα, τις αρθρώσεις και το μεδούλι, και κρίνει τις σκέψεις και τις επιθυμίες της καρδιάς” (Εβρ. 4:12), καταδικάζει και τις προγαμιαίες σχέσεις. Οι πρώτοι Χριστιανοί ξεκάθαρα έλαβαν τη συμβουλή και την κατήχηση να μην παραδίδουν το σώμα τους στις προγαμιαίες σχέσεις (Πράξ. 15:29). Είναι λοιπόν αμαρτία, σφάλμα και αποτυχία του Χριστιανού οι προγαμιαίες σχέσεις. Πώς μπορεί λοιπόν κάποιος που δικαιολογεί τις προγαμιαίες σχέσεις να καταδικάζει ανερυθρίαστα κάποιον ομοφυλόφιλο;
Ο αδελφόθεος Ιάκωβος προειδοποιεί:
“Όποιος τηρήσει όλο το νόμο εκτός από μία εντολή, την οποία θα παραβεί, έγινε ένοχος όλων. Γιατί αυτός που είπε “μη μοιχεύσεις” είπε και “μη φονεύσεις”. Αν λοιπόν εσύ δεν μοιχεύεις αλλά φονεύεις, έγινες παραβάτης του νόμου” (Ιακ. 2:9-10).
Επί πλέον, ας ξέρουν αυτοί οι κύριοι, ότι όπως λέει ένας σοφός γέροντας “ό,τι κατέκρινες θα το υποστείς”. Ο Κύριος πολλές φορές επιτρέπει σε αυτούς που είναι υπερήφανοι και κατακρίνουν τους άλλους, να δοκιμάσουν τον ίδιο πειρασμό και να πέσουν ακόμη στην ίδια αμαρτία, για να ταπεινωθούν και να πάψουν να κατηγορούν τον αδελφό τους. Ας προσέξουν λοιπόν.
Ο Θεός είναι δίκαιος και δεν προσωποληπτεί (Πράξ. 10:34).